yeah

-nattens låt blir iallafall http://www.youtube.com/watch?v=DAfxi_5jOaM&feature=related 

idag har det vart ett underbart väder i vårt alldeles egna vackra höst gävle! löven på träden är gul, orange, röd och halv grön! ögon godis skulle nog en vis gammal man säga. tyvärr så sov jag nästan bort hela dagen, klev ur sängen vid 16:15 tiden, jippi! men de va skönt väder då med så. hoho^^,

Idag fick jag även igång den lampa jag var så när att kasta i soprna, felet var trasig glödlampa. haha! i mån av sin kunnighet med skruvmejseln (ja tjena) så bytte jag plats på kontakter, bytte plats på kablar med mera. så i själva verket var det lampjäveln som gått i spillo. jeje. se och lär antar jag.


idag är det torsdag, då brukar oddsen komma upp till helgens alla matcher. så vi får se var det bubblasr extra i magen att sätta en slant. yeah!

(hoppas jag inte sover bort hela dagen igen)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0