singin that melody

trött, sur, ledsen, arg, less, deprimerad  har ett samlingsord - bakfull. efter gårdagens till syno svåra match blev det en sväng ner till interpool. där njöt man av några öl för att sedan dra på efterfest i sätra hos malin och johanna. på vägen dit stannade vi till hos sandström för att hämta whisky *pööh*. i hissen påväg ner, tröck ju jag såklart på stoppknappen, yiiihaaw! linus höll in ringsignalen, jag bara skrattade, sandström ringde hillpersonalen men då, helt plötsligt, började vi röra oss neråt!:D  väl hemma hos malin och johanna drack vi vin och den där jävla whiskyn. ååååh, ja ryser av den jävla smaken. sedan gick jag och la mig, vid fem-sex tiden för att vakna klockan 13.20 och pallra mig till jobbet. smet förbi min moster och knäck en cykel, hah:D

4-6 slutade matchen igår, 3-0 låg vi under med i första perioden, en riktig skitperiod kan jag säga som målvakt. styrning via arm och in i mål, bland annat. skitperiod! men i andra och sista periden så spelade vi upp oss och ja, vi vann. tre poäng och fortfarande trea i tabellen, på målskillnad.

imorgon är det match igen, loke hemma, match info finner du nedan. det finns INGA lätta matcher. men självklart, ska vi vara med i toppen, så ska vi vinna den. stormatch bjuds det även på, i uppsala. serieledarna hagunda (likväl oss men med bättre målskillnad) tar an lesjöfors som ligger fyra, tre poäng mindre än oss. det är omgångens stora match. hoppas på lesjöfors, då vi klättrar minst en placering.

note: kung jonte!


bye swingfly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0