sweetness

mitt internet har ju crashat hemma så jag skämmer inte direkt bort mig med surfandet. det gäller att ta tillfället i akt så fort tillfället ges! nu sitter jag på jobbet och inväntar jobb - alltså ett ypperligt tillfälle att blyyyygga!

idag, fick jag äntligen hem soffbordet och soffpallen jag köpte i maj! maj, juni, juli, augusti, september och nu oktober! nästan fem månaders leveranstid för ett bord och en palljävel! men de var ju fint så de var väll värt det. hoho! men inte direkt sex  av sex z'an till lindholms möbler. det tar tid att inreda ett hem, bott själv sen december och har ännu inte fått ordning på allt. det känns eller rättare sagt det är bara i vardags rummet jag lagt möda på att fixa. men så är det väll, det är ju där man håller sig (förutom) när man sover. sovrummet är tråkigt och där sover man bara. typ. -shit! 0.0 grader visar termometern! det är kallt, även ikväll!  ORKAR INTE SKRAPA RUTORNA NÄR JAG SKA HEM!

morgondagen ser ut på följande vis, jag vaknar nog vid två någonting, måste diska så får väll se om jag tar mod till mig. sedan pratade jag och min mor om att beställa nya tapeter, just till mitt vardagsrum, så vi får se. sedan mot kvällen lär jag till sandviken och köpa löparskor, innan träningen som håller på mellan typ 20.30 och 22.15. sedan är jag tillbaka här på jobbet. så får väll se om vi ses!

innebandy. vinst i lördags, såväl som hagunda och västerås vann sina matcher. till helgen plockar vi förhoppningsvis tre friska poäng mot leksand, hemma på jernis. för att vara med i toppen ska nog det vara en tre poängs match för astons sida. även om leksand har en del nyförvärv. borlänge måste rycka upp sig för att undvika tidernas fiasko, vinst mot mik till helgen och jag blir måttligt glad! nu ska jag spana i  zorrobloggen.

note: fan var jag skar mig i fingret för typ en timme sedan, jag med knivar = dålig statistik genom åren. jag skulle skära av plasten runt ett batteri och paaafschhh, kniven genom handsken och paafschh, snajs i fingret. tur att jag inte är så rädd för blod.


http://www.youtube.com/watch?v=J9zdLjdcGSQ
-bra låt med passande namnöö!

are you listening sweetnes?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0