sex sköna

jävla innebandyblogg men vad fan! det är ju det jag gör ju, såååååå fuck it!

sex sköna
poäng efter denna kanonhelg! söndagsmatchen mot loke kunde inte börja sämre eller sluta bättre! precis som mot alfta, 3-0 i arslet efter första perioden, ingenting egentligen att klandra simon för men han ville kliva av. in kommer jag med, vad jag tror "trygghetskänsla". och visst kom jag in i matchen allt. gjorde ett antal viktiga räddningar vilket senare resulterade i reducering, kvittering och ledning! jag ser dels att det var mina två bästa perioder i årets division två serie och att laget gjorde två kanon perioder!


delad serieledning förtfarande! - mik västerås ligger före oss med +/- 9 mål.

*  aston ligger nu på 17 i rad matcher utan förlust! varav två cup segrar!

jocke sjölund, fem poäng mot loke! -
men så jävla bra är du inte, ditt fel att vi släppter in mål i pb mot alfta, då du var utvisad!

*   ante lundin leder även målvakternas poängliga med sina två assist!

*   en tredjedel, 7 av de 21 kassar jag inte lyckats mota, har vart i box play!




 

-självklart är det ett stort plus till de lag som lyckats plocka full pott efter sex spelade matcher, precis som vi i aston har, men självklart är det ett till lag som har det - de fasansfulla mik västerås. av alla division två serier så är det våran, södra norrland som ens har något lag som kammat hem fullpott och då är det två lag, det ena med bättre målskillnad än det andra, som gör oss till bara tvåa efter 18 poäng av just 18 möjliga. -ςå då är det dags att nypa sig i armenför att förstå att aston, är här för att stanna!



vad händer i runsten?


läser att lagkaptenen bojkottar derbymatchen mot rivalerna ggik och att femtontusen-kronor-mannen inte alls är skadad vilket påstods då han missade senaste matchen... trassel, det ordet passar då allt på runsten. problemenet - flera f.d. runstenare i ledarstabben?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0