same old song and dance

storhandla, det kan man kalla dagens fylla-frysen-uppdrag. det lär bli en ruggig vinter iår, så det är bara att börja fylla allt där man ska ha mat! fy gävlar vad det blåser i gävle, åtta sekundmeter "sydvästlig vind" ser jag på smhis hemsida. men det blåser mer än så vill jag lova! jag har tappat kepsen flera gånger när jag varit ute och spriugit bland tågen. det kan inte vara ynka åtta sekundmeter. snarare en lokal stormby med kuling varning!

samma visa var det igår, samma storm vilket resulterat i nästäppa och feberkänningar. vilket jag inte alls vill ha just nu. camilla kanske kommer imorgon, wie! då vill jag inte vara sjuk, sedan är det ju toppmatch på lördag, borta mot seriesegertippade lesjöfors! fan fan fan.
hoppas att kan-jang kan hjälpa mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0