lyckans ost - EN RIKTIG OST.

klockan är 4:22 in på en förhoppningsvis underbar fredag. ännu ett väl utfört skift som lagbas så kan man sova gott inatt. jag beräknar att sova mellan åtta och nio timmar nu efer jobbet för att imorgon kunna ta mig en promenad i bolongern innan avfärd mot tre poäng, med andra ord alfta. jag hoppas jag vaknar med ett leende efter en god dröm, kliver ur sängen och drar nig en snabbis. hah, drar mig till duschen och duschar en snabbis menade jag! sedan äta en stadig frukost, eller om jag tar den efter bolonger promenaden... iallfall, väskan är redan packad och kläderna är nytvättade, det enda jag behöver är ett par handksar som jag tjuvar med mig när jag slutar om en och en halv timme.

omgång fem står i farstun och väntar, omgångens "stora" utropstecken: derbydags i allianshallen, loke - hagunda, hagunda den vinnande maskinen - ska dock inte ha några problem att vinna på bortaplan fast endå hemmaplan. norrby - mik västerås, kan såväl den bli spännande, vi vann 4-7, så vi får se hur mycket före eller efter vi är mik, mot ett motstånd som norrby. vi då, alfta - tabelljumbon, tar emot aston hemma i lilla sporthallen. lesjöfors (tippad etta) vann med 4-11, hagunda (tippad tvåa) vann med 12-6. aston då (tippad sjua)  räknar man ut antalet mål lagen gör i snitt per match slutar matchen 4 till alfta och 9.25 till astons favör, så vi får väll se...

19:30 drar den alltså igång direktlänk för liverapporterting finner du below... http://www.innebandy.se/templates/IDA/MatchInfo.aspx?id=8811&MatchID=292416&epslanguage=SV

hemkomst sent ikväll alltså, kanske möter på polarna nere på stan direkt då, linus är hemma från örebro och linda är hemma från oskarshamn, så får väl kramas med dom lite! men ingen fylla denna helg, då det är hemmamatch mot loke söndag 14:00. vill du se matchen, plz contact my agent... 

TJAHRÅ!
(puss cam)





 


Kommentarer
Postat av: cams'

puss babe :)

2008-10-17 @ 17:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0