cos' now i'm back!

månag den 13e ställde vi in träningen till förmån för att bege oss till dalarna och kika på ssl-matchen falun - jönköping. mörkt när vi åkte och mörkt när vi kom hem, de är fan mysigt att köra bil i mörket! matchen då, falun drog det längre strået och vann med 4-3 efter en dramatisk sista minut i falukuriren arena. falun var det bättre laget, jönköping kan inte haft mer än totalt 15 skott på falun. rehn gjorde ingen kanon match - men han räddade vad som räddas skall (som målvakt analyerar jag gärna andra målvakter). momén i jik kassen däremot, snacka om stor och stark keeper, undra om han är min nya idol? en rejäl jävel att klista bollar iallafall.

snacka om ryggsmärta också! jag vaknade på måndagen och kunde i stort sett inte röra mig. ryggskott var min första tanke. men det visade sig inte vara värre än så att det var över dagen efter, phuu*.

ytterliggare en kanon träningsvecka fråån varan sida. alfta borta  fredag 19:30 och loke hemma söndag 14:00. full pott ska det vara om vi ska vara inblandad i toppstriden (hoppas det går lika bra som när jag sade det sist, 13-5 seger mot leksand). alfta är kända för att vara ett starkt hemma lag, men de har floppat nå rejält än så länge, många tunga avbräck - ciyo hajo - falun, håkan andersson - något division tre lag, borde inte vara något problem för segertåget IBK ASTON. loke dock, vet ej någonting(?) om, förutom att de inte gick vidare till slutspel i uppsala cupen, som du redan känner till, ibk aston vann. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0