dream on punk

i gårdagens inlägg skrev jag att jag inte skulle sova bort denna dag, vilket jag precis gjorde. jag vaknade 17.15 wtf?! haha! klev ur sängen, kokade makaroner och stekte på korven - käkade, sen begav jag mig till sandviken för innebandyträning. kanonträning! fick ut mer träningsgrejor och väskor och träningen gick verkligen skitbra idag, väldigt kul faktiskt ( med andra ord, gå in ooch dominera igen), tills min axel hoppade ur led. så då var det duschen bara. det var ingen allvarlig luxation dock, plipp och den var tillbaka på föga sekunden. de senare gångerna den hoppat ur led så har man plågats utav smärta flera dagar efteråt. ett tag var det så illa att man vaknade om nätterna av att axeljäveln var ur led eller låt på "klacken" och höll på att hoppa. hehe, de va rätt illa. att vakna mitt i natten, asläskigt, astrött och asless utan att kunna göra något, eftersom man ligger på armen vilket betyder för att resa sig upp måste man röra axeln och då hoppar den av "klacken". and that's the way it is.

jo, vad hände med mitt hooo, bilen är smuttsig - tvätta flera gånger i veckan syndromet? vet icke, men har tvättat biljäveln idag, varför säger jag biljäveln? den går ju kanon och inge fel på den... eller ju, måste byta två trasiga lampor...





den här bilen vill jag ha. en riktig räserrrrr! men men. dream on punk...

...over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0