datorcrash!

datorn har crashat hemma därav inget bloggande. men ingen är förvånad...
-åååh, inatt kunde jag inte sova iallafall. inte ens tomten var vaken. klockan var säkert runt 04:00 när jag till slut lyckades blunda. det hela resulterade i det vanliga. stänga av alarmet syndromet så att jag kom försent till jobbet var ett faktum. men nu är jag här, 20 minuter sen bara, det tar sig för var dag!

Idag kommer cam på besök, wie!:D  vi får se vad vi hittar på men tacos står det i receptet. Imorgon lördag är det innebandy iallafall. ibk aston tar emot mik västerås. oddsen visar 2.30 på oss och 1.80 på västerås, bet-läge?! Hur som hellst kommer vi supertaggade och ska så klart vinna. än är det inte klart dock vem som ska vakta buren. jag har vart borta ett tag för mitt skadade knä men på gårdagens träning flöt det på. hoppas hoppas och hoppas iallfalll.

jag tänkte ju byta blogg (A) men det blir inte av! någon får hjälpa mig med designen på denna kära, så www.metrobloggen.se/starkechago lägger jag på konkurssidan! nej, see yaaa babes! (kolla vad jag lärt mig).



 

-Det tar sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0