Thai, i all ära

Thaimat är så jävla gott! Jag åt precis upp resterna från frukosten, inte riktigt mätt men inte så hungrig heller så det får väl vara bra. Jag kom precis hem från träningen. Fys stod det på listan, precis som jag trodde. Beep-test i all ära. Inte alls 100 procentig för att göra ett max resultat men det blev helt klart över mina förväntningar, då jag från senare test hamnat på bäst nivå elva. Nivå 15 ljöd maskinen då jag klev av. Sedan diskuterade vi matchen. Slött, underskattning, dålig inställning och ingen vinnarskalle, det var orden vi kom överens om. Bättre resultat på veckans träningar för att komma så bra som möjligt till helgens match. Vilket vi kommer...

Imorgon tisdag börjar jag jobbar klockan 05:45, känner mig inte allt för motiverad till det. Men förmiddagsjobb betyder att man kan träna på kvällen så det är ju det pissitiva! Jag tror jag har en hel del arbetsdagar på rad nu, men jag är inte säker. Vi får se.
-Min gode vän Oskar på anställningsintervju nummer två på mitt jobb imorgon Det är jag som tippsat han om det så de vore kul om han fick det, av de åtta som gått vidare är det fyra som får jobbet. Chansen är god, som hönan sade.




Länge sedan jag hörde denna låt men jag såg tidigare idag på mtv att Paramore har även gjort soundtracket till filmen "Twilight", men är jag ensam om att vilja se den?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0