Torsk

Godafton. Sjukdom råder så att jag inte tränade i torsdags är ett faktum. Morgondagens match är helt klart i fara. Jag blir inte med. Inte i startuppställningen iallafall. Coach vill ha med mig som reserv men har jag feber, ska jag hoppa in då? Det enda jag kan tänka mig bidra med om jag inte kör av vägen på vägen dit förstås, då jag även måste köra, är att jag smittar ner laget. Det är ju bra, not... Så jag ska ringa coach imorgon några timmar innan avfärd och meddela om jag åker med eller ej. Fan vad det är torsk  att vara sjuk när man missar matcher. Jag var ju sjuk då vi mötte Lessjöfors/Filipstad, kryss men torsk i suddan den matchen.

Det är klart vi är stora favoriter till matchen då vi ligger delad tvåa medans dem ligger tredje sist. De har sina gamla rävar som öser in mål som bara(?) spelar hemmamatcher så helt klart ett bra lag vi möter. Ett kryss tror jag inte ligger långt borta. Men dags för lite stenkross Aston!

Oddsen lyder: IBF Borlänge - IBK Aston 4.45   7.90  1.25


GGIK förlorade nyss mot sirius i stora blåa furishov, Sjölund var där. Även jag skulle vilja det men jag jobbar och jobbar och snorar och snorar...

Hoppas på bättre tider!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0