snöpatrullen plz save me

Himmelen är öppen. Snön svävar ned från den bortom molnen mörka himmelen. Med en vindpust sträcker sig en storm av nysnö sig över mitt redan nedkylda ansikte. Jag gråter. Jag vill bara hem, hem till min varma stora säng där inte några snöstormar eller gömda frusna vattenpölar finns. Den enda faran som finns där är godismonstret (camilla). Men hon är jag knappast rädd för. Wiehihi.

-Jag sitter på jobbet, inte allt för trött trotts att klockan visar 03:47. Om drygt två timmar slutar jag. Fan var skönt. Jag är nog lite "överarbeted". Den slutsatsen drar jag då jag ständigt(?!) drömmer om dessa tåg. Innan jag började här visste jag inte ens att det fanns olika typer av tåg. Jo det gjorde jag ju för i united states of america vet ni väl att dom kör med massa stora diesellok, typ monsterstora och svarta, eller falu-röda. Typ. Iallafall så minns jag inte en endaste dröm om tåg. Är det var gubbarna här på jobet menar när dom säger: "Du blir förstörd av att jobba här". Kanske kanske inte.

Träning imorgon, ser fram emot den. Det känns som att man inte är i toppform, dels för att jag tränat lite p.g.a. jobb och till största delen att det gick åt skogen på tisdagsträningen. Så imorgon vaktar åter JARMO MYLLYS kassen! ;)



-Jo! När jag åkte hitt så var det ännu en idiot i trafiken. En idiot är en sån som blinkar! BLINKA för tusan!!!!
Anvisning: För handen eller fingret (det som känns bäst för dig) ned från ratten för att föra ner eller upp blinkersspaken i god tid innan avfart. Åh!  (fucktards)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0