Minnet sviker

Jag har precis klivit upp ur badet, fan vad skönt det var att bada! Somnade nästan och mitt i allt så kom jag på en sak. Jo, jag har ju visst drömt om tåg förr! Haha. Det var en mardröm när jag typ hade stulit en cykel och när jag typ smet så körde jag plötsligt ett tåg typ:D Haha. I tidigare inlägg har jag skrivit om hur jag påvärkats av mitt jobb. Bl.a. att jag väldigt ofta drömmer om just tåg numera. Vilket jag inte alls gjort förr, förutom då, den gången jag stal en cykel i tidigare år, minnet sviker...

Nu sitter, eller halv ligger rättare sagt, jag i soffan i bara mina trogna Sverige fillingar, tillsammans med julgranen, tomten, lejonet, orken och underbart rödhårige Hayley  som sjunger om hur hon har mig där hon vill. -cos' god it just  feels so good-
-Havregynsgröt då? Blir det kvällens måltid? Eller smiter jag till Max och köper ett orginalmål utan lök? Faaauen vad gott det vore. Kan du komma hit med det åt mig plz?:D

Idag, eller nyss så var jag och pöjkarn ut i skogen och klättrade fram över alla naturens hinder, med två stycken fyrhjulsdrivna monster. Kors och tvärs i skogen så hittade vi tillslut på ett i ljuset nog väldigt mysigt och fint grillställe. Men i dessa orkanvindar och tredje adventsmörker så var det inte så mycket mer. Men brasan värmde gött lär je seje!

Nej sovogtt nu alla tomtar och laxar!


Note: Filmtips - Gran Torino. Ny film med Clintan, finns dock inte med swe sub. KLICK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0