hej alla nattmackor

 Sitter här i vardagsrummet tillsammans med ena syrran. Hon Γörsöker skulle jag väl vilja säga då det mest tjuter av Γeltryck. Hon spelar guitarr hero aerosmith. Jag sitter här och pratar med låtsas browpå msn, jag Γick precis ett Γaktiskt Γint kort på oss ungar Γrån morsans bröllop. Ett av de väldigt Γå kort på oss barn. Here it is.


the gang




Satan vad det går bra IBK Aston! Vi ligger på delad ledarplats, helt obesegrade, enda laget av alla division två lag! Vi har två oavgjorde, vilket ger och samma poäng som LESJÖΓORS, vilka har en Γörlust och en oavjord (mot oss) men sudden vinst. Helgen som var då? Jo, vi hemmaslog Västerås med 10-7 inΓör storpublik, drygt 300 personer? Serien vänder nu till helgen, då hemma mot Hedemora som vi även vann mot i premiäromgången. Vinst i den ska det bli så klart! 
-Denna vecka har jag inte kunnat träna någonting än, p.g.a. jobb, men imorgon torsdag tänkte jag smita undan Γör att iallaΓall Γå mig en träning i kroppen tills matchen. Lördag 14:00 Arena Jernvallen.

...pinsamt att henke larsson kan kliva in i ssl och ta plats.


Sweet dreams, nattmackor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0