Godmorgon världen


"Jag gillar blonda tjejer i rosa pyjamas!"


Fasiken vad bra och rolig musik jag hittat. Men då jag varken har skivor eller brännare så förlitar jag mig på att kollegorna fixar skiva.  om dryga 35 minuter så åker jag och hämtar guysen då våran resa mot Uppsala påbörjas! Tomptegröt i micron, ett stortglas mjölk och en massa iprem/alvedon/magnecyl/panodil tabletter bara väntar på mig. Igår Vart det lite fest. Eller jag drack öl hela dagen sedan när folket kom så beslöt vi oss för att gå ut, men vi gick till mcdonalds istället och käkade. Sååååw man kom hem och somnade kl ett, inte så farligt endå. Nej nu måste jag packa.

-Kläder
-Innebandyutrustningen
-Kudde och täckde
-Listerine
-Öl

Det är väl vad som behövs tror jag... Jaja, oj nu ringer väckarklockan igen!

So long suckers!:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0