gästbloggare säger:

wie

tja robert här. nu ligger jag här  hos ante igen, mitt andra hem. ölen har lödat sedan tidigt på eftermiddagen och ante har nyss smitit från jobbet . oskar spelar gitarr och nu har även han öppnat en öl. snart kommer sandström hit och vi ska ge oss ut i skogen för att sno några julgranar. först måste vi bara hämta en yxa fast helst en motorsåg. imorgon är det dags för en spruta för ante, han måste vaxinera sig mkt nu för tiden, man vet aldrig vad de är för sjukdomarsom sprids där på tåg-verkstaden. linus va för övrigt nyss och köpte burgare och det gjorde även jag, nu börjar jag få kramp i höger armen så måste sluta skriva god natt mina trogna läsare vi syns i helgen, björn rosenström på fredag och antes match på lördag, i sandviken, hemma. hej på er /robban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0